Magasin de designer

Avis sur Zedwell Piccadilly Circus

3 out of 5
Zedwell Piccadilly Circus
Great Windmill Street, London, England

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1218 avis sur 3326." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 958 avis sur 3326." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 510 avis sur 3326." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 308 avis sur 3326." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 332 avis sur 3326." "

8,2/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

6,6/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Raphaël

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hôtel à 2 pas de Piccadilly Circus. Malgré la très grande taille de l’hôtel (13 étages) les chambres sont calmes. Les seuls reproches que l’on peut faire est la trop petite taille de la salle de bain et le manque d’intimité pour les toilettes. Quoiqu’il arrive nous avons très bien dormi dans notre chambre et nous avons passé un agréable séjour.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Care Team le 11 avr. 2024
Hello! We are delighted to hear that you enjoyed a pleasant stay with us at Zedwell Piccadilly Circus. It's fantastic to know that you had a great night's sleep and found the rooms to be calm despite the size of the hotel. We appreciate your feedback regarding the bathroom size and privacy for the toilets, and we will take this into consideration for future improvements. Our team is always here to assist, so if there's anything we can do to enhance your next visit, please let us know. We look forward to welcoming you back soon!Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

8/10 Bien

Camille

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Very good matress and amazing service
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Care Team le 11 avr. 2024
Hello Camille, Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled to hear that you enjoyed the comfort of our mattress and the excellent service provided by our team. At Zedwell Piccadilly Circus, we strive to ensure that our guests have a memorable and restful stay. If there is anything else we can do to enhance your experience further, please do not hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back for another great night's sleep. Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

4/10 Médiocre

Pascale

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Care Team le 10 avr. 2024
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

10/10 Excellent

Lena Dominique

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement idéal
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Customer Care Team le 20 févr. 2024
Hello Lena, Thank you for highlighting our ideal location. We're glad you enjoyed being in the heart of the action at Zedwell Piccadilly Circus. We hope you had a restful stay and were able to explore all the nearby attractions. If there is anything else we can assist you with in the future, please don't hesitate to let us know. Be well...Zedwell,AllyZedwell Family

2/10 Horrible

Amir

Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Customer Care Team le 13 févr. 2024
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

6/10 Satisfaisant

Valentine

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Customer Care Team le 5 févr. 2024
Hello Valentine, it's regrettable that your recent visit did not meet your expectations entirely. As our primary goal is always to ensure your satisfaction and exceed your expectations of comfort and tranquillity, we would like to know more about how we can improve our product/service to ensure your next stay is as comfortable and peaceful as possible. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with the serenity and calming experience that Zedwell Piccadilly Circus is known for. Thank you for staying with us on this journey and for taking the time to review us. We appreciate both.Be well...Zedwell,AllyZedwell Family

10/10 Excellent

Mélanie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Customer Care Team le 7 févr. 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

8/10 Bien

Sylvie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super hotel pour un petit week-end londonien
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

sophie

Voyage en couple
Réponse de Customer Care Team le 13 févr. 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

4/10 Médiocre

Maxence

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Attention pas de fenêtre dans les chambres. En cas d'évacuation il est très difficile de suivre les panneaux issue de secours car ils étaient à l'envers. distributeur de boissons pour avoir de l'eau en panne et personne de compétent pour nous aider à l'accueil. La chambre n'a pas été nettoyé tous les jours. La robinetterie de la salle de bain était cassée, beaucoup de moisissure dans l'aération de la salle de bain. Il n'y a pas de lit, juste des matelas très très mous, posés sur une estrade. Pas de table, pas de chaises, pas de rangement. Beaucoup trop de bruit, les murs tremblaient à cause de la sono d'un bar tout proche! A part l'emplacement en plein Piccadilly dans Londres, cet hôtel le "zedwell" est A fuir !
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Kevin

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Punaise de lit à fuire
Notre chambre était infesté par des punaises de lit. Nous avons avertis l'hôtel qui nous a changé de chambre mais celle ci était également infestée. Nous avons donc changé une troisième fois de chambre. L'hôtel en guise de geste commercial nous a offert la consigne pour nos bagages en attendant notre train et nous a donné des sacs poubelles pour nos affaires... Une honte je déconseille fortement cet établissement.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Candice cecilia Da

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Customer Care Team le 7 févr. 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

10/10 Excellent

AL KASSEM

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Care Team le 7 févr. 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

10/10 Excellent

Rayan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Customer Care Team le 5 févr. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to review your recent stay at Zedwell Piccadilly Circus. We appreciate your feedback and are pleased to learn you had a positive overall experience at our hotel. We hope your stay was comfortable and you had a restful night at our property. If there's anything specific you'd like to see more of, please don't hesitate to let us know. Your insights are invaluable in helping us enhance our product/service. We look forward to seeing you again soon and hope to exceed your expectations on a future visit. Safe travels!Be well...Zedwell,AllyZedwell Family

6/10 Satisfaisant

Arnaud

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Care Team le 7 févr. 2024
Dear guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

8/10 Bien

Aurore

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

christine

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Emilien

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Laurent

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Our stay began with the expectation of a peaceful retreat in what was touted as a "super quiet" and minimally lit hotel. Regrettably, the reality was starkly different. Despite assurances from the staff about the tranquility of the establishment, the nearby nightclub or bar disrupted any hope of serenity. Persistent low-frequency vibrations from the neighboring venue made rest impossible, contradicting the promised noise-free environment. The supposed soundproofing of the hotel proved to be more theoretical than practical. Voices echoed from the hallway, and the revelry of intoxicated guests permeated the common areas, contradicting claims of effective room insulation. To compound matters, an unpleasant odor from the pipes lingered in our room, further detracting from any chance of relaxation. This unwelcome scent persisted throughout the night, adding to the challenges of getting a good night's sleep. In conclusion, despite the appealing promises of a quiet and minimalist hotel, our experience was marred by persistent noise, inadequate soundproofing, and unpleasant odors. This disappointment raises doubts about the accuracy of the information provided by the hotel staff. On a positive note, it's important to highlight the exceptional professionalism and kindness of the baggage-handling staff, providing a small silver lining in an otherwise disappointing stay.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Antoine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hébergement qui ce situe au cœur de Londres avec une facilité d’accès aux transports incroyable, très calme, seul point perturbent si je puis dire est l’absence de fenêtre qui bouleverse la notion du temps. Hors ce détail l’hôtel, le personnels, l’accès est vraiment parfait ! Rien à dire
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauvais rapport qualité/prix
Hôtel très bien situé mais très mauvais rapport qualité/prix : ménage très insuffisant dans la chambre (dentifrice sur le lavabo, cheveux au sol, poussière sur le tour de lit et mouton sous le matelas). Le robinet de la salle de bain était cassé, tout comme la poubelle. Dans les couloirs, de nombreuses fuites de clim au plafond avec une moquette endommagée en conséquence. Je ne recommande pas, à moins de n’avoir aucune exigence.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

4/10 Médiocre

frederic

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Emmanuel

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

sophie catherine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Stephanie

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Location is great, right in the center. Room is ok, but quite expensive for the quality. The cleaning is really not ok at all, floor and bathroom floor is dirty and do not seems to be cleaned between guests.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Sandie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellente situation. Pas de fenêtres certes mais chambre confortable, excellente literie. Je recommande pour court séjour centre Londres .
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Simon

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Yves, PARIS

Les points faibles : Propreté
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

Fiona

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Faten

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Je sais plus si je t’avais envoyé ça Hôtel calme et très bien situé, dans le centre de Londres. Pas de fenêtre dans la chambre donc nous n’avons pas forcément la notion du temps extérieur (obscurité totale), ce qui pousse à dormir. La salle de bain est séparée par une simple porte en verre flouté coulissante ce qui ne laisse pas de place pour l’intimité notamment pour les grandes ou petites commissions. Pour le prix de la chambre, il n’y a pas de sèche cheveux et le dépose bagages est de 10£ l’unité. Autres mauvaises aventures : l’hôtel est collé à un bar, nous étions au 2eme étage et nous entendions les basses de la musique. Nous avons été conduit dans une autre chambre loin des vibrassions. Enfin, des travaux ont commencé à 04h du matin pour le dernier jour de notre séjour.

6/10 Satisfaisant

Mirim

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jona, Zedwell Family le 9 oct. 2023
Hello Mirim, Thank you for choosing Zedwell for your stay and for leaving us your honest rating. We understand that our minimalist concept might not be for everyone but we hope you had a restful stay with us and were able to appreciate the simplicity of our hotelWe hope you will consider staying with us again, as we would love to provide you with a more enjoyable experience that aligns with our brand.Be well… Zedwell,

10/10 Excellent

Aurelie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité prix
J’avais réservé cet hôtel car l’emplacement était top et le prix correct J’avais peur a cause des chambres sans fenêtre et en fait tout est fait pour qu’on se sente bien Je reviendrai ici les yeux fermés pour un prochain séjour londonien
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Malvina, Zedwell Family le 11 sept. 2023
Hello Aurelie,Thank you for the great review and for choosing to stay with us at Zedwell. We are delighted you enjoyed our central London location and we are happy that Zedwell felt like a private sanctuary amidst the bustling city. It is great to see that you understood our brand and we hope you enjoyed interacting with the Zedwell family. We look forward to welcoming you again soon.Be well… Zedwell,

10/10 Excellent

Marvens

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Malvina, Zedwell Family le 4 sept. 2023
Hello,Thank you for staying with us at Zedwell and for taking the time to share your feelings about your experience with us. We hope you enjoyed our central London location and we hope that Zedwell felt like a private sanctuary amidst the bustling city. We look forward to seeing you again. Be well… Zedwell,

10/10 Excellent

Quentin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Malvina, Zedwell Family le 31 août 2023
Hello Quentin,Thank you for taking the time to give us 10 out of 10 rating following your recent stay at Zedwell Piccadilly Circus Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Be well....Zedwell

2/10 Horrible

Julie

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service
TO AVOID ! no window and 900 rooms, like an hostel
NO WINDOW in all rooms ! hotels with 900 rooms, no customer service. There were a party in the room next to mine at 1am, impossible to talk to anyone from the hotel to help. Bathroom not separated from the room.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Malvina, Zedwell Family le 21 août 2023
Hello Julie, Thank you for choosing Zedwell for your recent stay and for taking the time to provide us with your valuable thoughts. Your comfort is of utmost importance to us, and we regret any discomfort you experienced. Windows were intentionally not included in the design to create a secluded feel within the hotel. Our windowless concept ensures no daylight or noise will disturb your sleep so you can rest for as long as you need to. Your comments regarding room service has been shared with our housekeeping team to improve our processes. We hope you will consider staying with us again, as we would love to provide you with a more enjoyable and hassle-free experience that aligns with our brand.Be well… Zedwell,

8/10 Bien

Caitline

Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Malvina, Zedwell Family le 6 sept. 2023
Hello Caitline,Thank you for taking the time to rate us following your recent stay at Zedwell Piccadilly Circus Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Be well....Zedwell

8/10 Bien

Nicolas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Malvina, Zedwell Family le 17 août 2023
Hello Nicolas,Thank you for taking the time to give us 4 out of 5 rating following your recent stay at Zedwell Piccadilly Circus Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Be well....Zedwell

8/10 Bien

Eric

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Malvina, Zedwell Family le 16 août 2023
Hello Eric,Thank you for taking the time to give us a 4 out of 5 rating following your recent stay at Zedwell Piccadilly Circus Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Be well....Zedwell

8/10 Bien

PASCAL

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and good value for money
Good value for money. Minimum service. My room was close to a night club or a bar so I could hear the music (especially Bass) until late in the evening
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Malvina le 31 juil. 2023
Hello Pascal,Thank you for choosing to stay with us at Zedwell and for leaving us a review. We hope that you enjoyed exploring the city from our central and easily accessible location. We have taken in your feedback and now provide all guests with complimentary ear plugs to ensure they can enjoy a good night's sleep. At Zedwell, we prioritize your sleep and well-being above all else. We hope you will give us another chance to win back your trust in the future. Be well… Zedwell,

10/10 Excellent

MARTINE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel atypique, à voir
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Malvina le 21 juil. 2023
Hello Martine,Thank you for choosing to stay with us at Zedwell and for rating us 5 out of 5.

6/10 Satisfaisant

serge

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Pour : l'hôtel est bien situé et semble neuf. La chambre est calme et confortable, sauf que... Contre : la chambre n'a pas de fenêtre (!), et ce « détail » n'est mentionné nulle part lors de la réservation. Pas de téléviseur non plus. Par ailleurs la déco est sinistre : la chambre et les couloirs de l'hôtel sont uniformément gris sombre, ce qui évoque plus une prison qu'un hôtel... :-( Aucune possibilité de prendre le petit-déjeuner dans l'hôtel, sauf à se contenter de barres de céréales et de café froid au distributeur automatique.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Jona, Front office Admin le 4 juil. 2023
Dear Serge,Thank you for choosing Zedwell for your stay in central London. Thank you also for taking the time out to write about your experience with us. I am happy to see you enjoyed it overall. Our website as well as partner websites ) are updated with clear pictures of our rooms and explicitly state that there are no windows, in addition to other vital information. I hope the central location of the hotel allowed for a lot of breakfast options in the area. We do hope you stay with us again. Best regards,

4/10 Médiocre

Oktay

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Jona, Front office Admin le 5 juil. 2023
Dear Oktay,We are sorry to see we have fallen expectation this time. It is good to hear from guests about the things that we could have done better. Please do not hesitate to contact us directly at info@zedwellhotels.com and give us the opportunity to welcome you back and provide you with a more satisfactory experience next time.Best Regards,

6/10 Satisfaisant

Renny

Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Jona, Front office Admin le 5 juil. 2023
Dear RennyThank you for taking the time out to rate your recent stay at Zedwell Piccadilly Circus. It will be a joy to have you back with us.Best Regards,

10/10 Excellent

MARKO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Jona, Front office Admin le 5 juil. 2023
Dear Marko,Thank you for taking the time out to rate your recent stay at Zedwell Piccadilly Circus and to give us all 10 stars. It will be a joy to have you back with us.Best Regards,

10/10 Excellent

MONIQUE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juste un problème :la chambre etait fortement chauffée,pas de contrle sur la clim Literie confortable,silence appréciable
Séjour de 5 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Daniel

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Kevin

Séjour de 2 nuits en mai 2023

8/10 Bien

Caitline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2023

8/10 Bien

Céline

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rapport qualité prix excellent
Emplacement parfait a côté du RER parfait pour ce déplacer n'importe où . Propre et bien insonorisées. Literie convenable chambre conforme au photo sur le site donc pas de surprise nettoyage quotidien. Franchement super rapport qualité prix nous avons fait une autre location pour une nuit dans un autre hôtel pour le.meme prix un taudis sauf qu'il n'y a pas de fenêtre... Pour notre part on était jamais dans la chambre on a fait que ce balader donc ça ne a pas pousser de problème juste pour la semaine . A et seul bémol la consigne est hors de prix.
Séjour de 4 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Karl-Gilbert

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J'ai séjourné au Zedwell durant 10 jours. Ce fut très agréable. J'ai grandement apprécié la tranquillité et la proximité avec les principales attractions. L'emplacement est excellent. Rapport qualité/prix/situation géographique est exceptionnel. Ambiance feutrée, design épuré. J'y retournerai.
Séjour de 9 nuits en avril 2023