Avis
8,2
Très bien
8,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de The Tower Hotel le 11 mai 2024
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
8/10 Bien
SOLENN
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SOLENN
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de The Tower Hotel le 11 mai 2024
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
10/10 Excellent
guillaume
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Équipements
guillaume
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Tower Hotel le 20 avr. 2024
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
6/10 Satisfaisant
pascale
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
pascale
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de soumya le 19 avr. 2024
Thank you for reaching out to us and sharing your experience during your recent stay at The Tower Hotel. Our team constantly strives to provide excellent customer service and create memorable moments and it extremely disappointing to hear that we did not do this during your recent stay. I will address your issue with the team and assure you that poor service is not typical of The Tower Hotel. Again, my sincere apologies and hoping that you may give us another chance when you are next visiting London. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
10/10 Excellent
Alexandre
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandre
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de The Tower Hotel le 17 avr. 2024
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
10/10 Excellent
Myriam Pierrette
15 avr. 2024
Myriam Pierrette
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Tower Hotel le 6 mai 2024
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
8/10 Bien
Franck
11 avr. 2024
Franck
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de soumya le 3 mai 2024
Dear Guest, Thank you for completing our online survey, we really do appreciate our guests taking the time to share their experiences with us. We are so glad that you had a great stay with us here at the Tower Looking forward to welcoming you back to the Tower Hotel London! Yours sincerely Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
10/10 Excellent
Julia
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de The Tower Hotel le 9 avr. 2024
Thank you Kindly for your feedback.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
10/10 Excellent
PATRICK
Voyage en groupe
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PATRICK
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de The Tower Hotel le 8 avr. 2024
hank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
8/10 Bien
MARIE CLAUDE
Voyage en famille
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIE CLAUDE
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de soumya le 26 mars 2024
Thank you for reaching out to us and sharing your experience during your recent stay at The Tower Hotel. Our team constantly strives to provide excellent customer service and create memorable moments and it extremely disappointing to hear that we did not do this during your recent stay. I will address your issue with the team and assure you that poor service is not typical of The Tower Hotel. Again, my sincere apologies and hoping that you may give us another chance when you are next visiting London. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
8/10 Bien
Alice
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alice
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Soumya le 19 mars 2024
Thank you so much for your feedback regarding your recent stay with us at The Tower Hotel! We always strive to deliver the best experience to our guests, and I am pleased to know that you had an enjoyable stay with us. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
10/10 Excellent
Clement
5 mars 2024
Clement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de soumya le 26 mars 2024
Thank you so much for your feedback regarding your recent stay with us at The Tower Hotel! We always strive to deliver the best experience to our guests, and I am pleased to know that you had an enjoyable stay with us. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
10/10 Excellent
Fanny
23 févr. 2024
Fanny
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de soumya le 28 mars 2024
Thank you so much for your feedback regarding your recent stay with us at The Tower Hotel! We always strive to deliver the best experience to our guests, and I am pleased to know that you had an enjoyable stay with us. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
8/10 Bien
Angelique
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Angelique
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de The Tower Hotel le 17 févr. 2024
Thank you Kindly for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
6/10 Satisfaisant
PRIMEON
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
PRIMEON
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest Services le 16 févr. 2024
Thank you Kindly for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
10/10 Excellent
Samina
Voyage en famille
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Samina
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The Tower Hotel le 1 févr. 2024
Thank you Kindly for your feedback.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
10/10 Excellent
AURELIE
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AURELIE
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Soumya le 22 janv. 2024
Thank you so much for your feedback regarding your recent stay with us at The Tower Hotel! We always strive to deliver the best experience to our guests, and I am pleased to know that you had an enjoyable stay with us. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
8/10 Bien
Fabrice
14 janv. 2024
Fabrice
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The Tower Hotel le 15 janv. 2024
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
6/10 Satisfaisant
Nour-el-imane
Voyage en groupe
12 janv. 2024
Les points faibles : Propreté
Nour-el-imane
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Services le 13 janv. 2024
Thank you Kindly for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
10/10 Excellent
Filipe
5 janv. 2024
Filipe
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Soumya le 8 janv. 2024
Thank you for your Kind feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
4/10 Médiocre
Sylvain
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sylvain
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Services le 2 janv. 2024
Fabrizio GiacovazziGuest Services ExecutiveThe Tower Hotel
8/10 Bien
thierry, Jette
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
thierry
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Soumya le 29 déc. 2023
Thank you for your Kind feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
6/10 Satisfaisant
GEORGES
Voyage en famille
27 déc. 2023
Dommage!!
GEORGES
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Soumya le 29 déc. 2023
Thank you for your feedback. We will work on the imperfections picked from our guests. In doing so shall improve our relationship moving forward. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
8/10 Bien
bellahcene
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Au pied de tower bridge
bellahcene
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Soumya le 29 déc. 2023
Thank you for your Kind feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
10/10 Excellent
Thierry
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Thierry
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Soumya le 29 déc. 2023
Thank you for your Kind feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Au top
Daniel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Soumya le 24 déc. 2023
Thank you for your Kind feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
8/10 Bien
Yi
11 déc. 2023
Yi
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Soumya le 12 déc. 2023
Thank you for your Kind feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
8/10 Bien
François
8 déc. 2023
François
8/10 Bien
Amélie
Voyage en groupe
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Amélie
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Soumya le 8 déc. 2023
Thank you for your Kind feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
10/10 Excellent
Sandrine
Voyage en famille
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandrine
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de The Tower Hotel le 21 nov. 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
10/10 Excellent
Laurent
Voyage en groupe
30 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Laurent
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Soumya le 31 oct. 2023
Thank you for your Kind feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
8/10 Bien
fédérico
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
fédérico
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Soumya le 31 oct. 2023
Thank you for your Kind feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
10/10 Excellent
SANDRINE
Voyage en famille
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SANDRINE
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de The Tower Hotel le 24 oct. 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
10/10 Excellent
nicolas
Voyage en couple
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
nicolas
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de The Tower Hotel le 17 oct. 2023
Thank you Kindly for your feedback. ed.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
8/10 Bien
Delphine
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Delphine
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Tower Hotel le 11 oct. 2023
Thank you Kindly for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
10/10 Excellent
Florence
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Florence
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de The Tower Hotel le 4 sept. 2023
Thank you Kindly for your feedback. .We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
8/10 Bien
Joannie
Voyage en couple
7 août 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Joannie
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de The Tower Hotel le 8 août 2023
Thank you Kindly for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
8/10 Bien
Angelique
4 août 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelique
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de The Tower Hotel le 2 sept. 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
8/10 Bien
christine
Voyage en famille
7 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
christine
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Soumya le 7 juil. 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel
10/10 Excellent
Alma
Voyage en famille
1 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alma
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de The Tower Hotel le 3 juil. 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
10/10 Excellent
Nanette
Voyage en famille
23 juin 2023
Les points forts : Propreté
Nanette
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de The Tower Hotel le 24 juin 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
8/10 Bien
Joane
Voyage en famille
9 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joane
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de The Tower Hotel le 11 juin 2023
Thank you Kindly for your feedback.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
10/10 Excellent
Emilie
Voyage en famille
5 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel with great location, shows its age.
Emilie
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de The Tower Hotel le 5 juin 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
8/10 Bien
Céline
Voyage en famille
28 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un très bon séjour
Céline
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de The Tower Hotel le 29 avr. 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
10/10 Excellent
Santana
15 mars 2023
Santana
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de The Tower Hotel le 5 avr. 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
6/10 Satisfaisant
René
Voyage en famille
21 févr. 2023
Les points faibles : Propreté
René
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Guest Services le 21 févr. 2023
Thank you Kindly for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
6/10 Satisfaisant
richard
31 janv. 2023
richard
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Guest Services le 1 févr. 2023
Thank you Kindly for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
10/10 Excellent
Jegathish
Voyage en famille
18 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jegathish
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de The Tower Hotel le 18 janv. 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
8/10 Bien
Florent
16 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Florent
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de The Tower Hotel le 17 janv. 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive
10/10 Excellent
Mauro
14 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mauro
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de The Tower Hotel le 15 janv. 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive